Kolekcionarska Sekcija - Emil Peršić

12/06/2014

Emil Peršić

Emil je zaljubljen u Lamborghini i Mercedes, i to isključivo u žutoj i srebrnoj boji. Vara ih sporadično sa Koenigseggom, u svim raspoloživim bojama. Ovaj momak ima samo 20 godina i jednu kolekciju od koje vilica pada na pod. Pred njim je jedna sjajna budućnost...

Emil Peršić
Emil Peršić

1. Za početak, zamoliću te da se predstaviš auditorijumu i kažeš nam malo više o sebi. Odakle si, koliko godina imaš, čime se baviš, od čega živiš...? :)

Moje ime je Emil Peršić, imam 20 godina i dolazim iz Rijeke. Pohađam fakultet za menadžment u turizmu i  ugostiteljstvu te radim u CATV kabelskoj televiziji .

Emil Peršić

2. Kako, kada i zašto si počeo da skupljaš modele automobila?

Svi smo mi počeli sa Bburago i Maisto modelima ali kada sam kupio prvi pravi model i to AUTOart signature tako je počelo bit ozbiljnije. Od 2011. počeo sam kupovati AUTOartove modele , pa zatim  Kyosho, Minichamps, itd. Htio sam ih sve više i više te danas brojka premašuje 100 komada. 

Emil Peršić

3. Šta te je nateralo da se fokusiraš baš na razmeru 1:18?

1/18 mjerilo odabrao sam zato što pružaju odlične detalje, imaju prilično veliku ponudu te cijenom su prihvatljivi. 1/24 mjerilo mi nikada nije ležalo, mada sam ih imao par komada, a što se tiče 1/12 u detaljima su bolji i kvalitetniji ali izbor modela je premali a i cijena je prilično opaka.

Emil Peršić
Emil Peršić

4. Koji ti je bio prvi model u razmeri 1:18, kad, gde i kako si ga nabavio i da li ga i dalje poseduješ?

Još kao mali bio sam lud za autima i autićima, imao sam ih najviše u kvartu ali prava ljubav prema modelima počela je 2011. gdje sam na sajmu automobila u Ženevi kupio prvi ozbiljniji model i to ni manje ni više nego AUTOart  Koenigsegg CCX u crnoj boji. 

Emil Peršić
Emil Peršić
Emil Peršić

5. Tvoja kolekcija se konstantno uvećava. Koji automobil si poslednji dodao istoj i zašto baš taj?

Što se tiče moje kolekcije, ona se najviše bazira na modelima Mercedesa i to isključivo srebrnoj boji te modela Lamborghinija u isključivo žutoj boji, ali uz te dvije marke automobila naravno imam i par komada crvenih Ferrarija te nekoliko modela Koenigsegga. Moj posljedni model kojega sam kupio je AUTOart-ova Koenigsegg Agera u crvenoj boji, i to zato jer sam veliki fan Koenigsegga te planiram imati sve 3 boje nedavno izašle Agere tako da sam morao krenuti sa prvim. :)

Emil Peršić

6. Kojim kriterijumima se vodiš pri izboru modela za svoju kolekciju?

Ja imam dosta lagan izbor modela koje kupujem, to moraju biti ili srebrni Mercedesi ili žuti Lamborghini modeli onda određeni crveni Ferrariji, a kod Koenigsegga što više boja to bolje… ali naravno uvijek pokušavam uzeti modele koji su rijeđi i kvalitetniji.

Emil Peršić
Emil Peršić

7. Šta preferiraš u 1:1 razmeri, postoji li jedan brend kom si veran?

Brend kojemu sam vjeran od malih nogu, auti koji su me uvijek fascinirali su Lamborghini, to su meni auti snova sve od 350 GT, Miure pa do Aventadora i Huracana. Jedina boja po meni koja im najbolje stoji je žuta. 

Emil Peršić

8. O kom automobilu u 1:1 sanjaš, a šta trenutno voziš?

Moja najveća ljubav u 1:1 mjerilu su samo dva automobila. To su Lamborghini Aventador Roadster u žutoj boji (sad to može bit ili LP700 ili LP720) i Koenigsegg One:1 . Već 3 godine vozim Citroen ZX, bijeli sa pet vrata, '91 godište 1.6 benzinac, ma avion haha :) Moram priznati auto nije bog zna što ali ima sentimentalnu vrijednost, to je auto od mog pokojnog djeda. Planiram kupiti Citroen DS3 sljedeće godine te ću svakako onda morati kupiti i 1/18 verziju.

Emil Peršić
Emil Peršić

9. Tržište postaje preplavljeno, i novi proizvođači modela niču kao pečurke posle kiše, dok se neki drugi, nažalost, gase. Imaš li favorita među proizvođačima?

Istina mnogi se proizvođači pojavljuju ali i gase nažalost. Najjači i sa najmasovnijom proizvodnjom će uvijek ostati. Moj omiljeni proizvođač je CMC, imam trenutačno 5 modela, kvaliteta je stvarno prva liga, a zatim AUTOart ponajviše zbog ponude ali ni kvaliteta nije loša... barem do sada. U najavi za 2015. su nekakvi plastično-metalni modeli koji me zabrinjavaju.

Emil Peršić
Emil Peršić

10. Najdraži model u kolekciji i zašto?

Najdražeg modela u kolekciji nemam ali imam 4 malo više srcu prirasla modela a to su: nedavno kupljena AUTOartova Koenigsegg Agera, Mercedes SLR McLaren od CMCa, AUTOartov Lamborghini Aventador LP720 za 50. godišnjicu te BBRov Ferrari Enzo (da je BBR ostao na takvim modelima a ne prešao na resin oni bi bili bolji od CMCa) .

Emil Peršić
Emil Peršić
Emil Peršić

11. Koji je to model koji nemaš a najviše od svih bi voleo da imaš?

Trenutačno model koji bi htio pod hitno je Koenigsegg One:1 od FrontiArta. Resin je ali je napravljen vrhunski i brutalno dobro izgleda. Trebati će mi neko vrijeme da nađem 400€ ali moram se požuriti jer je model rasprodan kod proizvođača a jedini dućan koji ga ima u Europi ima još samo 4 komada. 

Emil Peršić

12. Dosta automobila se ne pravi u našoj omiljenoj razmeri. Za koji automobil apeluješ da se uradi u 1:18?

Svatko od nas ima barem 2-3 automobila koja bi volio imati u 1/18 ali nitko ih ne proizvodi. Moja najveća želja je da se napravi Mercedes G65 6x6 (po mogućnosti AUTOart i u srebrnoj boji), novi 2013 Mercedes Actros na bazi Eligorovog Actrosa te Lamborghini Aventador LP720 Roadster od AUTOarta, MR mi je preskup a i resin je...

Emil Peršić

13. Šta misliš o domaćoj kolekcionarskoj sceni? Ima li dovoljno dešavanja? Šta bi unapredio?

Iznenadilo me da u Hrvatskoj ima toliko kolekcionara, a još više me je iznenadilo da u svijetu ima preko 10.000 kolekcionara modela, ali ova današnja vremena uvelike utječu na to. Šteta što u Hrvatskoj nema neki ozbiljniji dućan modela…  Osobno sam se upoznao sa nekoliko vrlo ozbiljnih kolekcionara i mogu priznati da je to ogromno zadovoljstvo kada možeš s nekim popričati o svemu tome. Postoji puno ideja kako bi svoju kolekciju izložio ali financijski to je teško izvedivo. Nadam se da udruženjem nas kolekcionara to bi moglo biti izvedivo.

Emil Peršić

14. Imaš li još neki zanimljiv hobi?

Skupljanje modela je moj jedini hobi jer za nešto drugo nema novaca hahaha.

Emil Peršić

15. Koji savet imaš za mlade nade koje tek kreću kolekcionarskim stopama?

To je hobi od kojeg se teško odustaje, kad ste jednom u tom svijetu nema vam pomoći, haha! Svakome bi preporučio ovaj hobi jer je stvarno super i uvijek je fora hvaliti se '' ja imam Lamborghini ili Ferrari"! Kada se radi o 1:18, preporučam proizvođače poput AUTOarta, Kyoshoa, CMCa, jer se nećete razočarati.

Emil Peršić
Emil Peršić

16. Za kraj, dokle misliš da skupljaš modele i da li tome ima kraja uopšte? Gde sebe vidiš za pet godina? A za deset?

Za kraj samo ću dodat da je ovaj hobi za mene nesto odlično, istina je da modele nabavljamo jer vjerovatno nikada nećemo imati prave, ali druženja, izmjena iskustava i svega ostalog, to je najveće zadovoljstvo. Pa, teško da će ikada biti kraj skupljanja... Za 5 godina vidim sebe u novom većem stanu sa puno puno više mjesta za vitrine i diorame. A za deset nadam se da će se sav taj prostor ispuniti modelima, haha :)

Sve fotografije su vlasništvo Emila Peršića.

You Might Also Like

0 comments